ניתוח לעיצוב קוביות בבטן

עיצוב קוביות בבטן לאישה

קוביות בבטן כבר מזמן הפכו לסמל לכושר, חוזק ובריאות. אז מה הפלא שכולם רוצים לאמץ את המראה הזה? כיום יש קיצור דרך למי שלא מצליח להגיע לתוצאה הנכספת באמצעות אימוני כושר מפרכים או שמוותר על המאמץ מלכתחילה – ניתוח לקוביות בבטן.

למי מיועד ניתוח לעיצוב קוביות בבטן?

הניתוח מיועד לגברים ונשים בריאים ובמשקל תקין שרוצים להגיע למראה של קוביות בבטן, גם אם הם מתאמנים בקביעות וגם אם הם מחפשים קיצור דרך.

איך מתבצע הניתוח?

ישנן שתי דרכים עיקריות להשיג ריבועים בבטן באמצעות ניתוח פלסטי:

ניתוח שרירי הבטן (Abdominal Etching) – זו השיטה המסורתית להשגת מראה של קוביות בבטן. הניתוח מתבצע כמו ניתוח מתיחת בטן, והוא מתמקד בהסרת עודפי השומן שמכסים את שרירי הבטן כדי לחטב את קו המתאר של המטופל ולהדגיש את השרירים.

השתלת קוביות בבטן – תהליך שבו משתילים קוביות מסיליקון מתחת לעור. המנתח יחתוך שני חתכים קטנים וישתיל בין שש לשמונה שתלים באזור הבטן. השתלים הם רכים, גמישים ומותאמים לתנועה הטבעית של הגוף. התוצאה היא מראה טבעי המאפשר למטופל להמשיך בפעילות השגרתית, כולל אימון שרירי הבטן. לעתים הניתוח משולב עם שאיבת שומן.

שני הניתוחים מתבצעים תחת הרדמה מקומית, ולרוב הם אינם כרוכים באשפוז.

פיסול קוביות בבטן

מה ההבדל בין ניתוח לעיצוב קוביות בבטן לבין שאיבת שומן?

ניתוח לעיצוב קוביות בבטן הוא גרסה מתקדמת ותלת-ממדית של שאיבת השומן המסורתית. לכן, התוצאות בו הרבה יותר ממוקדות ומכוונות ישירות בשרירי הבטן. מהסיבה הזאת, הניתוח עשוי להיות יקר יותר, וגם קשה יותר למצוא מנתחים המתמחים בו. תאורטית, בניתוח לעיצוב קוביות בבטן יש סיכוי גדול יותר שיהיה צורך בניתוח נוסף לתיקון תוצאות הניתוח הראשוני. אבל בפועל זה כמעט לא קרה. מבחינות אחרות, בהן המועמדים לניתוח, ההכנה אליו וההחלמה ממנו זהות בשני הניתוחים.

סיבוכים ותופעות לוואי

כמו בכל ניתוח ישנם סיכונים בהם זיהומים, דימומים ובמקרים נדירים גם פגיעה עצבית. כמו כן, המטופלים עלולים לחוש כאבים מקומיים, אבל הם אמורים לחלוף לאחר מספר שבועות.

כאמור, תהליך החזרה לשגרה לאחר הניתוח הוא מהיר יחסית. לאחר הניתוח יש להסתובב עם חגורת בטן הדוקה במשך מספר שבועות.

כמה זמן אחרי הניתוח תראו קוביות בבטן?  

את תוצאות הניתוח לרוב ניתן לראות לאחר מספר חודשים. מטופלים שיקפידו על תזונה בריאה ומאוזנת, וימשיכו להתאמן ולעסוק בפעילות גופנית ייהנו מתוצאות הניתוח לטווח הארוך.

ניתוח קוביות בבטן - לפני ואחרי