ניתוח מתיחת בטן

מי מאיתנו לא רוצה בטן שטוחה ויפה, ללא כרס או עודפי עור מיותרים? אם ירדתם ירידה משמעותית במשקל או שאתן אחרי הריונות מרובים ופעילות גופנית ואין ספור דיאטות לא עזרו לכם להגיע לבטן שטוחה, פתרון אפשרי הוא לעבור ניתוח מתיחת בטן. ניתוח זה נחשב לניתוח פשוט יחסית בעולם הטיפולים האסתטיים, והוא מאפשר להיפטר מעודפי העור שהצטברו באזור הבטן, לחזק את השרירים ולחטב את הבטן בקלות ובמהירות יחסית. בפורטל זה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי אודות ניתוחי מתיחת בטן בישראל וגם לקבל הפניות למרפאות המובילות בתחום.

מי צריך מתיחת בטן?

אם נוצרו לכם עודפי עור, בעיקר בבטן תחתונה, מכל מיני סיבות, ניתוח למתיחת בטן יכול לפטור את הבעיה. גם נשים לאחר היריון יכולות בהחלט להיעזר בניתוח שכזה. לא פעם, במהלך תקופת ההיריון, העור בבטן ושרירי הבטן הופכים לרפויים, וזה משפיע כמובן על מראה הבטן.

מתיחת בטן – כיצד מתחילים?

כמובן שחשוב מאוד להתייעץ עם מנתח פלסטי ותיק ומקצועי, לפני ההחלטה על הניתוח. חשוב לדבר על הציפיות שיש לכם מהניתוח, ועל הרופא לתת לכם את כל המידע הרלוונטי, למשל – האם ניתוח מתיחת בטן בכלל מתאים לכם? מהן השיטות השונות לניתוח מתיחת בטן, איזו הכנה אתם צריכים לעשות לפני הניתוח, איך מתבצע הניתוח, כמה זמן תימשך ההחלמה, האם צפויים סיכונים או תופעות לוואי, וגם כמובן לברר על מחיר הניתוח.