הקטנת חזה לגבר

עולם הניתוחים הפלסטיים בכלל וניתוחים להקטנת חזה מיועדים גם לנשים וגם לגברים. יש לא מעט גברים הסובלים מהתפתחות של שדיים, מצב המכונה גניקומסטיה (ביוונית: שדי אישה), הגורם לאי נוחות מבחינה אישית וחברתית. גברים הסובלים מהבעיה הזו יתביישו להוריד את החולצה בים או בבריכה ואף במצבים אינטימיים, והם עלולים לסבול מדימוי עצמי נמוך. התופעה הזו שכיחה גם בגיל ההתבגרות אך גם בגילים מבוגרים יותר, והיא יכולה לנבוע מכמה גורמים בהם בעיות הורמונליות, נטילת תרופות מסוימות, עודף משקל ותזונה עשירה במזון תעשייתי. כל גבר הסובל מהבעיה הזאת יכול לפתור אותה באמצעות ניתוח הקטנת חזה לגבר. כמובן, ראשית מומלץ לברר את הסיבות לתופעה ולהתייעץ עם מנתח פלסטי מומחה.

איך מתבצע ניתוח גניקומסטיה?

כל גבר הסובל מבעיה זו ורוצה לפתור אותה יכול לבחור באופציה של ניתוח הקטנת חזה לגבר. המדובר בהליך אסתטי מקובל למדי הנעשה באמצעות ניתוח, לרוב בהרדמה כללית או תחת טשטוש. במהלך הניתוח נעשה לרוב החתך בגבול התחתון שבין העטרה לעור, אך ישנן גם שיטות נוספות (לעיתים גם משלבים בניתוח שאיבת שומן). מומלץ כמובן להתייעץ עם הרופא באשר לסוג הניתוח, לצורך בו, לתהליך ההחלמה, לסיבוכים האפשריים וגם לדבר כמובן על העלות של הניתוח.

בפורטל זה ניתן לקבל מידע רב על ניתוחים פלסטיים לגברים ולנשים. אם אתם מתעניינים בהקטנת חזה לגבר, השאירו את פרטיכם בטופס יצירת הקשר, ואנו נקשר אתכם בדיסקרטיות רבה עם הרופאים המובילים בתחום.