Velashape III – תגידו להת' לצלוליט

Velashape

חולמות לרדת 2–3 סנטימטרים בהיקפים? חפצה נפשכן בעור מתוח ונטול רפיון? יש לנו שתי אופציות עבורכן: לכו למכון ותעשו סקוואטים ארבע שעות בשבוע במשך חודשיים, או שתעשו טיפול Velashape III למשך שעתיים.
הנטייה להשמנה ולצלוליטיס היא תופעה רחבה ונפוצה בקרב יותר מ-50% מהנשים. הטיפול מציע פתרון לא פולשני, יעיל ונוח שכבר הוכח מחקרית כממצק עור אפקטיבי וכפתרון קל להצרת היקפים כמעט מידית.

מה מיוחד בשיטת Velashape למיצוק הגוף?

שיטת הטיפול משלבת ארבע טכניקות עיקריות: אנרגיית תדרי רדיו (RF), אנרגיית אור אינפרה-אדום, אנרגיית ואקום מכנית ועיסוי רקמות עמוק. הסינרגיה של ארבעתן במכשיר אחד המתמקד בשומן התת-עורי ובכיווצו, היא הפורמולה הייחודית לתוצאות המיידיות והממוקדות. הטיפול גם מזרז את ייצור הקולגן החדש, והעור נותר חלק ומפוסל יותר.
במחקר שנערך בקרב 3 מיליון טיפולים, המכשיר נמצא יעיל בצמצום היקפים של עד 7.5 סנטימטרים.

למי מתאים הטיפול?

באופן כללי, הטיפול יעיל במיוחד לאנשים הסובלים מעור מדולדל ובעל צלוליט. הוא אידיאלי לנשים אחרי לידה, גברים או נשים שירדו ירידה משמעותית במשקל ונותרו עם עודפי עור, ולטיפול בעור מדולדל בגיל מבוגר. כמובן, אין זה טיפול הרזיה, ולאנשים עם עודף משקל מוטב לא להסתמך על הטיפול בלבד אלא רק כאל אביזר תומך לעיצוב הגוף ובמקביל לשמור על תזונה בריאה, פעילות גופנית סדירה ואורח חיים בריא.

כמה טיפולים אצטרך וכמה זה יעלה לי?

בדרך כלל מומלץ לבצע בין 3–6 טיפולים, אחת לשבועיים בממוצע, וזאת על מנת לקבל תוצאות אופטימליות וצמצום יסודי של רפיון העור. המחירים משתנים בין מטפל למטפל, אך הטווח עומד על כ-5000–6000 ₪ לסדרה של כ-3 טיפולים. כמובן שאופי הטיפול, תכיפותו ומחירו משתנים בין מטופלת למטופלת בהתאם לצרכיה.

איך עובד מכשיר ה-Velashape?

המכשיר בעצם שואב את העור פנימה למגע ישיר עם האנרגיה המופקת ממנו. המטפל עובר בתנועה רפטטיבית על האזור המטופל (במשך כ-60–90 דקות לאזור; טיפול יכול להיות להתמקד בכמה אזורים) המכשיר מבצע מעין לישה מכנית המגבירה את המטבוליזם, מגדילה את מינוני החמצן המגיעים אל תאי השומן ומשפרת את ניקוז הנוזלים. לאורך זמן שילוב פעולות זה תורם למראה של עור מהודק ואחיד. אם תהיתן, מטופלות רבות מתארות את התחושה במהלך הטיפול כשל עיסוי רקמות עמוק.

מהן תוצאות הטיפול?

התוצאות האופטימליות יופיעו בהדרגה ויגיעו לשיאן כ-10 שבועות לאחר ביצועו. הוכח כי ניתן לצפות לצמצום היקפים ממוצע של 1–3 ס”מ בעקבות הטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, ואין לו תופעות לוואי כלשהן. במהלך הטיפול המטופל עלול לחוש בחום עורי קל ובאדמומיות אזורית, אך תופעות אלו צפויות לחלוף מיד לאחריו. אין הגבלות מיוחדות הנוגעות לטיפול. עם זאת, רצוי להימנע מלעבור אותו בימי המחזור החודשי.